Egy vizsla Prágában

Egy vizsla Prágában

Beszélgetés az amerikai kollégákkal

2008. december 09. - TH

Először is köszönöm IP-nek a témajavaslatot, az amerikai kollégákról tényleg érdemes írni.
Nos, az én tapasztalatom egyelőre nem túl széleskörű velük kapcsolatban, mert elsősorban csak a "hivatalos" ügyekről beszélgetek velük. Viszont Steve mutatott egy beszélgetést nekem, amit az egyik chicagói leányzóval folytatott Skype-on.
A lényege az volt, hogy a vásárlás került szóba, és innentől kezdve valami ilyesmi volt a társalgás:

Steve: Sokáig nem találtam itt ruhaboltot.
Amerikai lány: Nem voltak ruhaboltok???
Steve: De most már találtam jópárat.
Amerikai lány: Akkor mostanáig miben jártak az emberek? Levelekbe öltöztek?
Steve: Mondom csak én nem találtam eddig boltot, ettől még voltak azért!
Amerikai lány: Ja, értem! Na de akkor TE mit vettél fel eddig???
Steve: Azokat a ruhákat, amiket Aberdeenből hoztam magammal.
Amerikai lány: Ki vagy mi az az Aberdeen?

 

 

Update: Ja igen, az email! Elkértem Steve-től a levelet, amit kapott, íme:

"this was a test for the future emails
if you see someone that should be in this distribution please let me know.
if you see someone that should not be in this distrobution let me know.
if you did not get this email please let me know."

A lényeg az utolsó mondat..."ha nem kaptad meg ezt az emailt, kérlek szólj nekem!"

A bejegyzés trackback címe:

https://pragaivizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr42812840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IP2 2008.12.09. 11:37:42

Hmm, ez gyors volt :). Ezt ráadásul még pont nem is hallottam, de nagyon ott van, kb. az "aki nem kapta meg ezt az emailt, az szóljon" szintjén, amit szintén meséltél.

vétó 2008.12.09. 18:12:45

ez fotosopppp :o) nagyon durva, nagyon kíváncsi leszek a chicagoi lányra, hogy élőben mit alakít, diktafon nélkül sose menj a közelébe :DDDD

HKati 2008.12.10. 22:26:35

Én már elég rég szóltam hozzá(d), ami nem jelenti azt, hogy nem olvasnám az összes bejegyzést (kommentekkel együtt). De most mintha elvesztettem volna egy kicsit a fonalat...
Steve, neve ellenére, mintha egy itthoni kollégád lenne. Jól emlékszem?
Az egyik chicagoi lány viszont mostani kollégád? És akkor Steve hogy' került Skype-kapcsolatba vele? Vagy több chicagoi lánnyal társalog, amit nekünk tudni kellene, és így kell érteni "az egyik ch. lány"-t? Persze lehet, hogy bizonyos körön kívül nem is kell érteni, elég a zsenijére felfigyelnünk. :-)
Más: most rajta kaptam a dolgot: éppen hogy a Firefoxból indulva tudtam hozzászólni és másképpen nem.
Megint más: remélem, a karácsonyi itthon-létetekről nem csak mások elbeszéléséből fogok tudomást szerezni...
Jó éjszakát!

TH 2008.12.11. 11:24:37

HKati 2008.12.10. 22:26:35
Rossz hírem van, nem emlékszel jól. Korábbi bejegyzéseimben már szerepelt, tessék visszaolvasni. És nem tudom, hogy Steve hány chicagói kollégával chatel, de azt hiszem, arról már írtam, hogy az amerikai kollégákkal dolgozunk együtt, de azt valóban most írtam először, hogy ők Chicagóban vannak. Tehát, most mondom: ők Chicagóban vannak. :)

Cib 2008.12.11. 15:23:32

Ebben az email dologban azért van logika. Ha a kollégád megkapta és te meg nem, pedig neked is meg kellett volna kapnod, akkor szólj nekik.

Aberdeen-en meg nekem is gondolkoznom kellett egy kicsit, hogy hol is van. :)

TH 2008.12.11. 17:17:27

Cib 2008.12.11. 15:23:32
De azon gondolkodtál, hogy hol van, nem azon, hogy ki vagy mi az. :)
Az email dologban meg az volt a gáz, hogy fel volt sorolva x darab címzett, más honnan értesült volna róla? Ha Steve nem mutatja meg, hogy milyen hülyeséget kapott, akkor nem értesültem volna róla. Senki nem számított rá,hogy kap majd egy ilyen levelet, ergo érdeklődni sem kezdett volna utána senki.
süti beállítások módosítása