Egy vizsla Prágában

Egy vizsla Prágában

Fejlemények

2009. július 10. - TH

Na, az egyszerűség kedvéért itt mesélem el mindenkinek, hogy az állásom kedden megszűnt, úgyhogy a munkanélküliek keserű kenyere helyett édes kalácsát ehetem. Nem egyedül jártam így, rajtam kívül 42 kollégának mondták fel, magyarul a prágai iroda dolgozóinak kb. 25%-át kirúgták...Hát így jártunk, mindenesetre kapunk fizetést még egy darabig, meg végkielégítést, úgyhogy a helyzet egész jó. Aztán majd meglátjuk, hogy hogyan tovább, egyelőre jól megérdemelt nyári szabadságként otthon leszek a jövő héten.

A bejegyzés trackback címe:

https://pragaivizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr511238692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IP2 2009.07.14. 13:32:43

Én kettőből is megértettem :).
süti beállítások módosítása