Egy vizsla Prágában

Észtország - tömören

2009. szeptember 22. - TH

Vasárnap repültem Tallinnba, egyik prágai kollégámmal együtt. Elfoglaltuk a szállásunkat a finoman szólva is elegáns Swissotelben (én a 21. emeleten :) ), majd kicsit (tényleg nagyon kicsit!) megnéztük a belvárost, és megebédeltünk. Másnap reggel mentünk a cég tallinni irodájába, ami igen szimpatikus hely volt, idő hiányában a részleteket későbbre hagyom. Délután kimentünk a pályaudvarra, és vonattal mentünk Tartuba. A vonaton már nagyon sajnáltam, hogy nincs nálam a fényképezőgép, érdekes volt - részletek szintén később.
Este elmentünk egy olasz étterembe vacsorázni és sörözni, de viszonylag hamar távoztunk, mert reggel korán (8:45-kor) volt a gyülekező, taxikkal kimentünk egy lovasfarmra/tanyára. Itt egy igen hosszú és unalmas megbeszélés volt, amiből igen keveset értettem, mindenesetre fél 4-ig tartott, és csak egy ebéd erejéig szakítottuk meg hosszasabban. Utána viszont volt célbalövés nyíllal és lovaglás, ez már vidámabb program volt, majd szauna és vacsora zárta a programot. Visszamentünk a szállodába, majd a csapat nagy része az irodába is bement, ahol pókerezéssel és filmnézéssel, valamint Nintendo Wii-zéssel (mondhatnám wiivással...) telt az est/éjszaka.

Újabb update:

Másnap kicsit később keltünk, a megbeszélés érdekesebb és rövidebb volt a lovas tanyán, utána golfoztunk egy kicsit (micsoda hülye sport!), aztán visszamentünk a városba. Megvacsoráztunk, aztán még hárman beültünk egy sörre este.
Másnap a buszpályaudvaron találkoztunk, és 11-kor elindult a busz, amivel két és fél óra alatt értünk a tallinni reptérre. Itt röpke két órás várakozás következett, aztán már repültünk is vissza Prágába.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.