Egy vizsla Prágában

Egy vizsla Prágában

Ismét Csányi Vilmos

2009. február 18. - TH

Nos, majd igyekszem a könyvből is érdekesebb részeket idézni, de addig is, bemelegítésnek jó lesz egy kis vita a Népszabadságból, mégpedig 2004-ből. Úgy indult a dolog, hogy György Péter írt egy cikket Csányi Vilmos egy tanulmánykötetben megjelent írásáról. Ez a vitaindító cikk. Erre Csányi válaszolt ebben a cikkben, amire György Péter visszaválaszolt. Eredetileg, amikor ezt a kis vitát kinéztem magamnak, hogy majd itt megjelentetem, akkor úgy gondoltam, hogy jól ki is elemzem, és leírom a saját véleményemet a kérdésről. Aztán most úgy döntöttem, hogy a dolog megítélést rábízom azokra, akik - ha annak idején nem került kezükbe az újság - most veszik a fáradságot, hogy elolvassák mindhárom cikket. Szóval szerintem a vita érdekes, legalább belenézni érdemes a fenti cikkekbe.

A bejegyzés trackback címe:

https://pragaivizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr56950659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása