Egy vizsla Prágában

Egy vizsla Prágában

Eb 2

2008. december 05. - TH

Most néztem csak, hogy egész novemberben 3 nyamvadt bejegyzést hoztam csak össze. Hát ez igen gyér, de remélem, lesz majd jobb is. :)
Hogy folytassam az előző posztben megkezdett dolgokat, elmesélem, hogy Öcsi kedden úgy ébredt, hogy nem tudta kinyitni a jobb szemét. Már este sem, de akkor azt reméltem, hogy csak vmilyen allergiás reakció (ugyanúgy nézett ki, mint amikor megcsípte egy darázs), és úgy döntöttem, hogy megvárjuk a reggelt. Sajna nem volt javulás, ez kissé idegesített, úgyhogy fölhívtam a főnökömet, és szóltam, hogy nem tudok bemenni időben, mert az ebet el kell vinnem állatorvoshoz. Így is tettünk, nagy nehezen sikerült leparkolni. A rendelőben nem volt senki, úgyhogy azonnal bejutottunk. Másik doki bácsi volt, mint legutóbb, de nagyon kedves volt ő is, és rögtön megvizsgálta a szemét. Kiderült, hogy egyrészt van egy sérülés a szem legkülső rétegén (nem tudom, hogy hívják), és a belső szemhéja teljesen be van gyulladva. A másik szeme is ugyanígy be volt gyulladva, de ott nem volt sérülés. Kapott rá A vitamint, és antibiotikumot kenőcs formájában, úgyhogy most rendszeresen kenegetni kell a szemét. Ahhoz képest, hogy engem hogy idegesítene, ha a szemembe nyúlkálnának, ő nagyon szépen tűri a műveletet, és amikor készen vagyunk, olyan boldog és lelkes, mintha valami szuper dolog történt volna vele.
Már voltunk kontrollon, akkor már az ismerős doki fogadott minket, megállapította 380 koronáért, hogy a kezelést folytatni kell, és vasárnapra vagyunk újabb kontrollra berendelve. Hát majd "meglátjuk". Mindenesetre már szépen nyitva van a szeme, de igen vörös viszont.

Én meg ma végre megkaptam a TB kártyámat!

Egyelőre ennyi hír van az egészségügy világából!

A bejegyzés trackback címe:

https://pragaivizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr89806268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása