Egy vizsla Prágában

Egy vizsla Prágában

Víkend

2008. szeptember 29. - TH

Öcsi nagyon boldog volt a hazatéréstől, de annál szomorúbb volt vasárnap, amikor rájött, hogy nem viszem magammal, amikor elmegyek. Remélem gyorsan hozzászokik az új helyzethez! Én vasárnap délután 4-kor indultam el vissza Prágába. Komárom környékén felvettem egy leányzót, aki egy "CZ" feliratú táblát tartott. Prágába utazott, nem is hitte el, hogy ekkora szerencséje van, hogy közvetlen összeköttetéssel juthat el, és így még aznap meg is érkezhetett. Ezután már csak egyszer álltunk meg hosszabb időre, Csehországba érésünk után az első benzinkútnál, így (és persze folyamatosan 120-140 körül autózva) 5 óra 10 percre sikerült szorítani a menetidőt. Hazaérkezés után még gyorsan meg néztem egy epizódot a "Miért éppen Alaszká?"-ból (azért, mert ez az egyik kedvenc sorozatom), majd kidőltem aludni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pragaivizsla.blog.hu/api/trackback/id/tr44687199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása